anlık yazılar

Cuma

Doğumgünü Panosu


"Yayarım bak !" demiştim, "yılbaşı resimlerimizden bize de göndermezsen, bu pozunu yayarım !"
"Yaparsın valla!" demişti ; ama o zamanlar ne bir blog'um vardı ne de bir ilan panom ... Haliyle, ne tırstı ne de tınladı. Yaysam yaysam, ortak bir kaç arkadaşa ancak dağıtabilirdim . Gerçi , ben daha büyük oynamış ve "Ali Sam Yen'in panosunda görürsün !" bile demiştim o zamanlar için ama blöf tabii... Zaten Ali Sami Yen de panosu da kaldı mı ki...


Anne ve babacığı adını Rıza Murat koymuşlar bundan 41 sene önce.
Ama o bizim Hüsnü'müz . Hani Kuruntu'su olan geçmiş vakitli bir tv dizisinden esinlenme.

Kuruntulu değildir aslında ama bir e-posta zincirinden yapıştı üstüne bu etiket, söküp atmak ne mümkün . O da benimsedi, hatta kızının bile "Hüsnü babam" dediğine tanık olduk bir kaç kez.

Fotoğraftan başka anlamlar çıkartmaya çalışmayın , çok düzgün adamdır Hüsnü.
Sadece görüntüde değil , karakteri de öyle . Her daim güler yüzlü, her zaman iyi huylu . Güsar güzellerine göre, çok erken sabahlı sehayat başlangıçlarında huysuz olurmuş gerçi. Ama bize ne; nasılsa ilk görüşme anı Atatürk Havalimanı . TEM'de, insanda ne uyku kırıntısı kalır nasılsa ne de huysuzluk . Sonrasında ise , güzel anılara damga vuracak keyifli bir arkadaşlık .

Sana "yayarım !" demiştim Hüsnü ... Hem de bak , doğumgününde üstelik ...


22 Eylül 2006
Foto: Nuray Keskin
yazanNino at 22.9.06

0 yorumlar:

Yorum Gönder

<< anasayfa